POLITICA DE LIVRARE A COMENZILOR
La FARMASI, dorim să vă trimitem comenzile de produse cât mai repede și mai eficient posibil.
Astfel, în acest moment livrările se pot face prin FAN Courier Moldova.
Taxa de livrare
Pentru comenzi de până la 1000 MDL se va aplica o taxă de livrare de 80 MDL
Pentru comenzi de minim 1000 MDL livrarea este GRATUITĂ! :)
SATISFACTIE GARANTATA SI RETURNAREA PRODUSELOR
Farmasi ofera tuturor Consultantilor o garantie privind rambursarea in proportie de 100% a banilor, in conditiile returnarii in termen de maxim 14 zile din momentul primirii coletului.
- Daca, in calitate de Client, ati achizitionat un produs sau un serviciu si nu sunteti multumit de produsul sau serviciul respectiv, puteti solicita o rambursare direct de la Consultant.
- Daca, in calitate de Consultant, nu sunteti 100% satisfacut de produsele noastre, puteti sa returnati articolele pentru inlocuire (cu acelasi produs) sau rambursare, in maxim 14 zile din momentul primirii coletului. Costurile de expediere si de manipulare suportate nu vor fi rambursate, decat data produsele au fost de calitate necorespunzatoare. Restituirea pretului se va face in proportie de 100% din pretul de cumparare sau din creditul acordat pentru produsul respectiv sau in echivalent si nu va include taxele de livrare si manipulare pe care le-ati platit. In cazul produselor defecte sau deteriorate, Societatea va acoperi toate taxele de livrare si este necesar sa parcurgeti pasii detaliati in Politici si Proceduri interne.
Procesul de retur
A. Orice returnare din partea unui Consultant, trebuie facuta dupa cum urmeaza:
- Va asigurati ca termenul acceptat de companie pentru retur (maxim 14 zile de la primirea produsului) este inca valabil. In cazul in care acest termen este depasit, Farmasi isi rezerva dreptul de a nu opera respectiva cerere de retur, caz in care produsele nu vor fi inapoiate catre Client/Consultant in cazul in care acestea au fost deja trimise catre Societate;
- Trimiteti articolele prin curier in aceeasi conditie ca la primire: in ambalaj original, fara deteriorari ori urme de folosire, fara defecte (exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu Farmasi), la adresa Strada Virginia numarul 4, comuna Dragomiresti-Vale, sat Dragomiresti-Deal, judetul Ilfov (CTP Park -FARMASI) si
- Furnizati o copie a facturii cu produsele returnate. In dreptul produselor returnate trebuie inclus motivul returnarii;
B. Toate retururile trebuie sa fie expediate Societatii preplatite, deoarece nu acceptam coletele cu taxare la destinatar. E necesar sa expediati produsul returnat cu urmarire si asigurare, deoarece riscul de pierdere sau deteriorare la transport a produsului returnat va fi suportat numai de Client sau Consultant. Daca produsul returnat nu este primit la centrul de distributie al Societatii, este responsabilitatea Clientului sau a Consultantului sa urmareasca transportul si nu se va aplica niciun credit.
C. Nu se admit retur produsele care au facut parte dintr-o campanie/pachet (PK)/cadou, doar daca sunt returnate integral (exemplu: doua produse care au facut parte din oferta 1+1 trebuie returnate impreuna);
D. Toate retururile se vor expedia prin firme de curierat rapid (cum ar fi: Fan Courier Moldova).